Thursday, April 2, 2009

Αθώωση Πλεύρη: η Ελλάδα Παραβιάζει Διακήρυξη Βερολίνου Αντισημιτισμού

Παρενθετική Είδηση: 2 Απριλίου. Παλαιστίνιος Τρομοκράτης εισχώρησε στο Ισραηλινό χωριό Bat Ayin στην Δυτική Όχθη και σκότωσε ένα παιδί 13 ετών χτυπώντας στο κεφάλι με τσεκούρι. Επίσης τραυμάτισε στο κεφάλι άλλο ένα παιδί 7 ετών το οποίο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Hadasah.

Η υποβοηθούμενη από το Ιράν, Τρομοκρατική Οργάνωση Ισλάμικ Τζιχάντ και μία οργάνωση που αυτοαποκαλείται Imad Mughniyeh Group, πήραν την υπευθυνότητα της Τρομοκρατικής επίθεσης.

Μεταξύ 1 Ιαν και 28 Φεβ, 2009, έχουν γίνει 64 Τρομοκρατικές επιθέσεις στην Δυτική Όχθη ή απερχώμενες από την Δυτική Όχθη. Από το τέλος της Ισραηλινής επέμβασης στην Γάζα και την ανακοινωθήσα εκεχειρία από την Τρομοκρατική οργάνωση Χαμάς, έχουν χτύπησει το Ισραήλ 164 πύραυλοι.

Κυρίως Άρθρο:
Μετάφραση του Ζαν Κοέν

Το Κέντρο Βίζενταλ καλεί την Οργάνωση για την Ασφάλεια και την Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ) να ζητήσει από την Ελλάδα να λογοδοτήσει για την παραβίαση της Διακήρυξης του Βερολίνου για τον Αντισημιτισμό του 2004.

Παρίσι, 30 Μαρτίου 2009

Σε επιστολή του προς την Προεδρεύουσα του ΟΑΣΕ, κ. Ντόρα Μπακογιάννη, ο Διευθυντής Διεθνών Σχέσεων του Κέντρου Βίζενταλ, Δρ. Σίμον Σάμουελς, εξέφρασε την «οργή του για την απάθεια των ελληνικών αρχών στην αθώωση του υποκινητή του μίσους, Κώστα Πλεύρη ο οποίος κατηγορείτο για υποκίνηση στο μίσος στον αντισημιτικό λίβελό του 1.400 σελίδων με τίτλο «Εβραίοι – Όλη η Αλήθεια».

Υπενθύμισε ότι «στις 16 Σεπτεμβρίου 2008, το Κέντρο μας προειδοποίησε την Ελλάδα ότι η δίκη στο Εφετείου του φιλοναζιστή εκδότη θα περνούσε ένα μήνυμα στους νέους Έλληνες σχετικά με το αν ο ρατσισμός μπορεί να εκφράζεται με ατιμωρησία ή όχι. Υπογραμμίσαμε τις αναφορές σχετικά με τις παρατυπίες στη συγκεκριμένη νομική υπόθεση, συμπεριλαμβανομένης και της αποβολής των συνηγόρων των εναγόντων από την δίκη και του Εισαγγελέα που σύμφωνα με τις ενδείξεις χαρακτήρισε αυτό το ναζιστικό κείμενο «επιστημονικό σύγγραμμα.»

Η επιστολή παράθετε δηλώσεις του Γάλλου κοινωνιολόγου Πιέρ Αντρέ Ταγκίεφ, ο οποίος εξέφρασε την άποψη ότι «εάν τέτοιος ακραίος αντισημιτισμός θεωρείται ελευθερία της έκφρασης, τότε το μίσος κατά τον Εβραίων έχει αναχθεί (με διαστρεβλωμένο τρόπο) σε ανθρώπινο δικαίωμα», προσθέτοντας εκ μέρους του Κέντρου ότι «με αυτό τον τρόπο ο Εβραίος καθίσταται μη άνθρωπος».

Το Κέντρο ισχυρίστηκε ότι «το βιβλίο του Πλεύρη δικαιολογεί απερίφραστα τη βία εναντίον Εβραίων, σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο με βάση την θρησκεία τους, ‘τα ψέματα τους για το Ολοκαύτωμα’ (παρά το γεγονός ότι πάνω από το 90% του Ελληνικού Εβραϊσμού χάθηκε) και την ύπαρξη του Ισραήλ. Από τότε που δημοσιεύθηκε το «Οι Εβραίοι – Όλη η Αλήθεια» οι επιθέσεις σε εβραϊκά νεκροταφεία και σε μνημεία του Ολοκαυτώματος έχουν αυξηθεί ραγδαία».

Δείτε τα αποσπάσματα του βιβλίου όπως αυτά παρατέθηκαν από την Ελληνική Αντιναζιστική Πρωτοβουλία στο τέλος αυτού του δελτίου Τύπου. Το δικαστήριο θεώρησε ότι αυτά τα αποσπάσματα δεν αποτελούν πρόκληση για το μίσος και τη βία ούτε προσβολή για τους Έλληνες Εβραίους.

Η Ελληνική Αντιναζιστική Πρωτοβουλία σημείωσε επίσης ότι ο συνήγορος υπεράσπισης του Πλέυρη, ο βουλευτής του ακροδεξιού ΛΑΟΣ, Θανάσης Πλεύρης δήλωσε ότι η έκκληση για την εξόντωση οποιουδήποτε λάου, ακόμα και είναι για να ξανανοίξει το Αούσβιτς αποτελεί «δημοκρατικό δικαίωμα».

Το Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι έχει επικρίνει την αθώωση χαρακτήριζοντας την ως μια ημέρα που ήλπιζε ότι δεν θα έρθει η οποία όμως αποδεικνύει πόσο «ο αντισημιτισμός και ο ρατσισμός βρίσκονται βαθιά ριζωμένες στην ελληνική κοινωνία και γενικά αποδεκτοί).

Ο Σάμουελς τόνισε ότι «το πιο εντυπωσιακό στοιχείο αυτού του αίσχους είναι η έλλειψη διαμαρτυρίας από τους Έλληνες διαμορφωτές της κοινής γνώμης, των πολιτικών κομμάτων, των εκπαιδευτών, των συνδικαλιστών, της Εκκλησίας, των μέσων, κλπ. Η Ελλάδα ύψωσε τον πήχυ της απάθειας στον αντισημιτισμό σε νέο επίπεδο, δείχνοντας περιφρόνηση για τις δεσμεύσεις της στον ΟΑΣΕ σχετικά με την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και του ρατσισμού.» Συνέχισε λέγοντας ότι «χωρίς να υπάρξει καταδίκη αυτή η απάθεια κάνει τις ελληνικές αρχές συνένοχες σε οποιαδήποτε βία που θα ακολουθήσει εναντίον μειονοτήτων και δημιουργεί μια ανησυχητική πρόκληση για όλα τα κράτη –μέλη στην περιοχή του ΟΑΣΕ.»

Το Κέντρο κάλεσε τον ΟΑΣΕ «να ζητήσει από την Ελλάδα να λογοδοτήσει για την παραβίαση της «Διακήρυξης του Βερολίνου για τον Αντισημιτισμό» και των άλλων θεσμών.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Σίμον Σάμουελς στο +33.609.77.01.58

Αποσπάσματα από το βιβλίου του Κ. Πλεύρη όπως παρατέθηκαν από την Ελληνική Αντιναζιστική Πρωτοβουλία:

Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν: εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα»

- «…Ξυπνήστε. Οι επίβουλοι Εβραίοι σκάπτουν τον τάφον των Εθνών. Ξυπνήστε και ρίξατέ τους μέσα, διότι τους αξίζει…»

- «…Φταίει ο πολιτισμένος κόσμος που ανέχεται τα διεθνή παράσιτα που λέγονται Ιουδαίοι….φθάνει η ώρα των αντιποίνων»

«Εβραίος και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη»

- «…Η όλη των εγκληματική συμπεριφορά δικαιολογεί τας πράξεις των Ναζί εναντίον των και κάτι περισσότερον. Τας δικαιώνει»,

- «…Η ιστορία της ανθρωπότητος θα καταλογίση στον Αδόλφο Χίτλερ τα εξής: Δεν απήλλαξε, ενώ ηδύνατο την Ευρώπη από τους Εβραίους» κ.λπ ,

- «…Τους καταφρονούμε δια την ηθικήν των, δια την θρησκείαν των, δια τας πράξεις των, που όλα μαζί αποδεικνύουν ότι είναι υπάνθρωποι»

- (κάτω από φωτογραφία του Άουσβιτς): «Καλώς κάνουν και διατηρούν το στρατόπεδον εις καλήν κατάστασιν, διότι ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον»

- «…δεν μπορώ να ανέχομαι τους δολοφόνους, ληστάς, βιαστάς, παράσιτα, διαφθορείς της ελεεινής Εβραίλας να συκοφαντούν τους υπερόχους Εθνικοσοσιαλιστάς»

- «Το ΖΥKLON B δεν ήτο παρά ένα δηλητηριώδες αέριον χρήσιμον δια τας απεντομώσεις των στρατοπέδων συγκεντρώσεως…όλα τα άλλα είναι παραμύθια της προπαγάνδας»

- «Η Εβραική πτωματολογία στην περίπτωση του Άουσβιτς απεδείχθη εξ αρχής ψευδεστάτη»

- «…Απελευθερωθείτε από την Εβραικήν προπαγάνδα, που σας εξαπατά με τα ψεύδη περί στρατοπέδων συγκεντρώσεως, θαλάμων αερίων, «φούρνων» και τα άλλα παραμύθια του ψευτο-ολοκαυτώματος..»

http://israelyesgr.blogspot.com/

24 comments:

  1. Καλα σας λεω,αγωνας διαρκειας,καντε μηνυση στον Καρατζαφ,παντα σε εγρηγορση...

    ReplyDelete
  2. fight like gaza. apolayste apo tin haaretz
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1074326.html

    ReplyDelete
  3. Fight like in Gaza
    By Yossi Sarid
    Tags: Israel News

    In another moment, this column will break through the censor's barrier and reveal a military secret: Israel is going to war, and zero hour is 9 P.M. tomorrow. And if Al Jazeera and the BBC want to rely on this information and broadcast it to the whole world, I am prepared to accept the consequences of having violated national security.

    On Wednesday, a military affairs correspondent for the daily Yedioth Ahronoth - yes, he, not a sports reporter - published an exclusive item on the news pages: The commander of the Givati Brigade will be giving pep talks to Israel's national soccer team before the game against Greece. In recent weeks, coaches have been looking for a senior commander who fought in the Gaza Strip. In the wake of recommendations they received from the Israel Defense Forces, national team coach Dror Kashtan and his assistant, Moshe Sinai, contacted Col. Ilan Malka.

    "Malka intends to speak with the players about the significance of the crucial game and about how the eyes of the nation of Israel are upon them," the reporter said, citing what Malka had told him. "He will demand of the players that they correct the mistakes of the past, just as he demanded of his soldiers that they correct the shortcomings of the Second Lebanon War - because just like in the battles in Gaza, they will not get a second chance. Fight like lions. You are representing something far greater than just a soccer match."
    Advertisement
    "It should be noted," the reporter then added on his own behalf, "that Malka sees a similarity between the role of a combat officer and the role of a team coach when it comes to preparations for a game or a battle."

    This, in a nutshell, was the briefing by the colonel-golem who sees a soccer match as war and war as a soccer match. In both of these tests, "the eyes of the nation of Israel are upon them," and so forth.

    And why should the coaches - two Olympic Village idiots - content themselves with pep talks from the acclaimed commander? Why not get help from the chief military rabbi, who has a reputation as a serious force multiplier? He will equate the match to the war between the Maccabees and the Greeks, giving it a religious, faith-based dimension and historic depth, and thereby transform it into a divinely ordained war, a jihad. The rabbi will explain to the players, just as he explained to the fighters, that anyone who is compassionate toward the cruel will end up being cruel to the compassionate. And then the team will burst into the stadium, strengthened and reinforced, and make mincemeat of the bitter enemy, as though they were cursed Arabs. At long last, they will have an opportunity to put their physical fitness to use and join an elite unit.

    The IDF and the coaches have taken a calculated risk here: They no doubt thought in advance about the destructive results of a loss (heaven forbid) in this important battle: Israel's deterrence would once again be crushed, and in order to rehabilitate it, there would be no alternative but to wage another, even bigger war - perhaps against England or Spain.

    And it is already possible to wait with bated breath for the tearful and revealing confessions of our player-warriors immediately after the game: how we wrote derisive slogans on the walls of the gentiles' dressing rooms and how we broke their bones with an iron foot and cast lead. And even if we lose this battle, we will win the war: Those wicked Greeks will not forget us - neither us nor the God of vengeance who saves us. Maybe they will score more goals, but we will derive more satisfaction from being the most moral soccer team in the world.

    Now it is official: The country has gone crazy.

    ReplyDelete
  4. Και τι μας λέει το άρθρο της Χαάρετς? Ότι μάλλον δείχνουν υπερβολικό ζήλο για ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, τον οποίο πολλοί ανεγγέφαλοι που πήγανε σε αυτόν το αγώνα τον χρησημοποίησαν για πολιτικούς σκοπούς και ανοίξαν τα γελοία συνθήματα "Free Palestine" κλπ.

    Επίσης το άρθρο δείχνει την ελευθερία λόγου που επικρατεί στο Ισραήλ, πράγμα το οποίο είναι ανύπαρκτο κάτω από όλες της Αραβικές κυβερνήσεις και κάτω από την Τρομοκρατική οργάνωση Χαμάς στην Γάζα.

    ReplyDelete
  5. Και τι μας λέει το άρθρο της Χαάρετς? Ότι μάλλον δείχνουν υπερβολικό ζήλο για ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, τον οποίο πολλοί ανεγγέφαλοι που πήγανε σε αυτόν το αγώνα τον χρησημοποίησαν για πολιτικούς σκοπούς και ανοίξαν τα γελοία συνθήματα "Free Palestine" κλπ.

    Επίσης το άρθρο δείχνει την ελευθερία λόγου που επικρατεί στο Ισραήλ, πράγμα το οποίο είναι ανύπαρκτο κάτω από όλες της Αραβικές κυβερνήσεις και κάτω από την Τρομοκρατική οργάνωση Χαμάς στην Γάζα.

    ReplyDelete
  6. Τα ομοια στα ομοια
    &
    οι Γκρεκοι με τση Παλαιστινιους...

    ReplyDelete
  7. malon esy mperdeyeyse h diavazeis thn Haaretz opos thes. to oti exo filous israilites nomizo sto exo pei. giaftous niazome . gia to gegonos oti o filos mou Dan tha pigenei mexri 45 xronon kathe xrono fantaros mazi me ton giotou. giati opos poly xereis to oti pernan oi Israilites to xrostan stin anegefalia ton evreon ths diasporas pou zoun mia xara kai me asfalia stis xores pou zoune. giati opos pali xereis to israil katikite sto synolo tou apo thn ftoxh diaspora pou gyrise piso kai oxi apo aftous pou htan konomimenoi stis eleytheres patrides tous. xereis lipon oti to epipedo geniseon sto israil eine poly xamilo kai oti afto den synvenei me tous palestinious. xereis kala oti sto israil kanoun kra pia gia ena amerikaniko diavatirio. ama den valoun mialo kapoioi to israil tha eine ektos xarti se 50 xronia. ego eime ellinas kai malista mikrasiatis , den eime me tous palestinious oute me tous israilites. eime me to dikeoma tou kate anthropou na zei . distixos sto onoma tou olokaytomatos to israil exei kanei terastia englimata. akoma pio dystixos eine oti h periodos xaritos apo thn anthropotita teliose.

    ReplyDelete
  8. Τουρκοσπορε,δεν εισαι " ελληνας ",εισαι τουρκοσπορος απο Τουρκια...

    ReplyDelete
  9. Ανώνυμος 3 Απρίλιος 2009 8:02 μμ,

    πράγματι το επίπεδο γεννήσεων είναι πολύ χαμηλότερο από των Αράβων. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο, είναι απαραίτητο να υπάρξουν δύο κράτη, και αν ο Λίμπερμαν ακούγεται ακραίος, έχει δίκιο στο ότι θέλει οι πόλεις που κατοικούνται στην πλειοψηφια από Άραβες να γίνουν μέρος του Παλαιστινιακού κράτους και οι περιοχές με Εβραίους να μείνουν στο Ισραήλ.

    Ούτος η άλλος δεν μπορούν να συμβιώσουν Εβραίοι-Άραβες. Είναι όπως αντρογυνο. Χρειάζεται διαζύγιο.

    Δεν συμφωνώ απολύτος για τους "φτωχούς" Εβραίους που πήγανε στο Ισραήλ. Με το τέλος του 2ου ΠΠ, όλοι ήταν φτωχοί και απελπισμένοι. Άλλοι πήγαν Ισραήλ, και άλλη σε άλλες χώρες. Ο παππούς μου και ο θείος μου ήταν στο Ισραήλ πριν καν τη έναρξη του 2ου ΠΠ. Δύο θείες μου πήγαν Ισραήλ γύρο στο 1960 με 65, χωρίς να είναι ούτε πλούσιες ούτε φτωχιες.

    Η τεράστια σε αριθμό οικογένεια που ζει τώρα στο Ισραήλ δεν κάνει καθόλου κρα για να φύγουν. Μάλιστα, πολλοί τους, πήγαν Αμερική και δουλέψαν και είχαν την ευκαιρία να μείνουν. Δεν το έκαναν - επέστρεψαν.

    Βεβαίως υπάρχουν και αυτοί που κάνουν κρα - αλλά δεν είναι λογικό να γενικολογείς έτσι.

    Συμφωνώ απολύτος με το "...eime me to dikeoma tou kate anthropou na zei" Δες το καταστατικό της Χαμάς και μετά πες μου πως παίζει το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να ζει. Ο μοναδικός σκοπός ύπαρξης της Χαμάς είναι ο θάνατος των Ισραηλινών και η απόλυτη καταστροφη του Ισραήλ. Για ποιό δικαίωμα μιλάμε? Δεν υπάρχει καμία λογική.

    ReplyDelete
  10. Ο ΦΥΛΕΤΙΣΜΌΣ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΣΤΉΜΗ!!!

    http://makelio.blogspot.com/2009/04/ea-e.html

    ReplyDelete
  11. "Έλλην" και Χάος,

    Βεβαίως, το κείμενο που μας πηγαίνεις είναι ξεκάθαρο σοβαρή επιστήμημονική φαντασία :) LOL και εγώ έρχομαι κατευθείαν από την Ανδρόμεδα και πρόσεχε ε, γιατί θα σου ρουφήξω το αίμα ΜΜΜππποοοουυυυυααααχαχααχχαχα

    ReplyDelete
  12. EGO SOU PROTINO NA GELASIS AKOMI PERISOTERO, PROSEXE OMOS MIN SOU KOPI APOTOMA!

    ReplyDelete
  13. den me endiaferei h xamas . theoro oti oi anthropoi ypoferoun mesa stin agramatosini tous giati kapoioi tou exoun taxi na kanoun afto. asfalos den eime yper tous. exo episkeytei to israil sou eipa exo filous israilites. to thema gia mena eine poly pio makria. h apopsh mou eine oti kapoioi xrisimopoioun to israil oste na min skotonoun ta pedia tous . to israil metatrepete sto makri xeri ths dysis ston elenxo tis energias stin mesi anatoli. ousiastika milame gia mia aperanti polemiki vasi pou xrimatodotite diarkos xoris telos. to thema eine oti i istoria eine xoris telos. mou prokalese sok to oti to 10 % tis amerikanikis oikonomias anikoi sous saoudaraves . to oti to 90% ton aeropiraton htan saoudaraves episeis stis 9/11 kai oti telika xtipithike to irak kai katigorite to iran . milame gia apisteyti ypokrisia. o logos eine safos h energeia . kai distixos o laos tou israil tha thtinei diarkos thimata ( kai idietera se proeklogikes periodous ) gia na diatirithei afto to klima.
    oso afora to tourkosperma . na sou po oti h gegiamou legotan Athanasiadou. xaderfi tou Bodosasi ( Athanasiadi)

    ReplyDelete
  14. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΛΕΥΡΗ....ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ .




    Η ΟΠΟΙΑ ΑΘΩΩΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΛΕΥΡΗ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΡΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.... ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"

    ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΖΕΝΤΑΛ http://www.wiesenthal.com/site/apps/nlnet/content2.aspx?c=lsKWLbPJLnF&b=4441467&ct=6866303 .. (διά του επικεφαλής του τμήματος Ευρώπης, Σίμον Σάμιουελς),...
    ΛΙΓΟ Ή ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΧΕΡΙ.....ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΘΩΩΣΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΛΕΥΡΗ.

    ============================================================




    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΝ...ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ....
    ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ...... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ !!!!!

    ReplyDelete
  15. ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ "ΒΑΖΟΥΝ"... κλπ,

    Η δήθεν δικαιοσύνη, αυτό που εσύ αποκαλείς δικαιοσύνη, διέπραξε μία καθαρή παράβαση νόμου που έχει υπογράψει η Ελλάδα.

    Ο Πλεύρης μόνο Κύριος δεν είναι, κατά τύχη είναι καν άνθρωπος επειδή γεννήθηκε στο ανθρώπινο είδος - αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να τον κάνει άνθρωπο. Είναι απλά ένα σκουπίδι, απόβλητο της κοινωνίας. Ευτυχώς που είναι στα τελευταία του να ξεμπερδεύουμε με αυτόν - δυστυχώς άφησε στο σπέρμα του να κυκλοφορεί στην πολιτική της Ελλάδος.

    ReplyDelete
  16. Ανώνυμος 5 Απρίλιος 2009 12:41 πμ,

    πάρε βρε φίλε ένα user ID με τo Google - είναι πιο εύκολο να ξέρω πως απαντάω.

    Καλή η ανάλυση - αλλά και αν υποθέσουμε πως όλα αυτά είναι ακριβώς όπως τα λες, προτιμώ να είναι έτσι τα πράγματα παρά να έχω ένα Ισλαμικό Χαλιφάτο να κυριαρχεί το κόσμο δικτατορικά.

    Κοίταξε αυτήν την ομιλία ενός Ολλανδού πολιτικού (ο σύνδεσμος στο τέλος του σχολίου). Πράγματα που είναι αληθινά, αφού αυτα που περιγράφει εγώ τα έχω ζήσει στην Αγγλία και στην Γαλλία που έμεινα για καποια χρόνια. Μάλιστα η ανάλυσή του συμφωνεί εν μέρη με την δική σου, αλλά την επιδοκιμάζει.

    Καμία κατάσταση δεν είναι ιδανική. Αν δεν ήταν η Δύση να ελέγχει τα πετρέλαια θα ήταν και προσπαθεί να είναι το Χαλιφάτο. Υπάρχουν μόνο αυτές οι επιλογές και από τα δύο "κακά" (αν θες να τα χαρακτηρίσεις έτσι) προτιμώ το "κακό" της Δύσης.

    Είμαι κυνικός και ξέρω πως οι Μουσουλμάνοι είναι επικίνδυνοι για τον Δυτικό τρόπο ζωής.

    Πολύ καλά το έθεσες πως το Ισραήλ είναι προέκταση της Δύση για τον έλεγχο στην περιοχή - και αυτό πιστεύω είναι καλό.

    Εδώ είναι η ομιλία που ανέφερα πιο πάνω:
    http://israelyesgr.blogspot.com/2009/04/blog-post_04.html

    ReplyDelete
  17. eine periergo giati an kai tritis genias mikrasiatis estanome panta emigres . aloste to miso mou soi zei ektos elladas .eine adianoito gia mena san ellinas me to miso mou ethnos na zei ektos elladas ( exo zhsei se diafora meri kai ego ) na exo kathe idous fovia . opos kai tin islamofovia. an den mou aresei kati eine to theokratiko tis ypothesis . den mporo na ziso se tetia katastasi. min xexnas vevea oti sto israil yparxei kai mia tetia synistosa. to zitoumeno gia mena eine panta h eiriniki symviosi . h yparxi lyshs. distixos sou eipa to modelo tis vias gena via. kai dystixos ek ton pragmaton to israil tha prepei na fanei exypno. den mporeis na polemiseis kapioin pou oli tou tin zoi ton megalosan gia na pethanei. h trela aftin den polemiete me via. tha prepei na tou exigiseis na tou matheis na min se fovate. theoro tous evreous yperoxous anthropous opos vevea kai olous tous laous tou kosmou. megalosa me tin mousiki tou leonard cohen kai tou kyriou zimerman ( bob dilan gia tous adaeis) theoro oti megaliteri kritiki askithike stous israilites apo tous idious tous evreous ( vlepe harol pinter chomski klp) pisteyo oti oi evreoi tha prepei na afisoun tin logiki ths idrimatopoiishs . distixos an deis sto site tou wisenthal tha deis anafores sto ti ekanan oi ellines gia tous evreous ( vlepe damaskinos ) antistixes anafores gia to poso oi evreoi voithisan ton elliniko lao distixos den gnorizo kai tha thela na matho. min xexnas oti edo katelixan oi perisoteroi sefardites . to thema eine oti den eida anigma tis edo evraikis koinotitas, mia logiki selfish panta . thelo na do kapies kiniseis prosforas stin kinonia. thes pes tis agathoergies . anoigma me tin sfragida ton ellinon evreon ( den yparxei perisptosi na zeis 400 xronia kapou kai na min eise ellinas).
    to thema kai h pagida eine na min xrisimopoihte h logoki tou leoforiou.to leoforio lipon eine panta adio mexri na mpoume emeis mesa . meta den xoraei kanena. sto plesio afto h xristianiki katholiki eklisia petaxe exo tous evreous tous opoious perimazepse to othomaniko islam . ( fantazome episeis oti gnorizeis ti ginete me tous kryptoevreous tis tourkias ) . tora pos ginete eseis oi evergetithentes na fereste enantia ston evergeti den gnorizo. an klisei tis portes h xristianiki evropoi tha valoi mono tous xristianous mesa. malon kai eseis periseyete me vasei aftin thn theoria .
    xriazete diaforetiki theorisi file mou allios odigoumaste se don kixotismous.
    proevale panta ton thetiko kosmo kai ergo ton evreon . panta etsi pame mprosta. o fovos kai i mizeria den mas teriazei . neo eine ena sxolio pou ekanan oi evreoi ena nosokomio ena parko . oxi o polemos . kane se xilioparakalo ena blog me teties anafores. pare kai mia synenteyxi apo ton terastio leonard . ( spiti sthn ydra exei mou tou edixe o pateras mou lol ) se eyxaristo gia tin filoxenia

    ReplyDelete
  18. einai vevea panta thetiko oti se afto to blog mporoume na syzitame kai na antalasoume apopseis. tha se parakalousa episeis na endiafertheis gia to evraiko koimitirio ton Serron to opoio exei afethei stin tyxy tou kai isos eine ypologo to KIS giafto.
    ezisa 4 xronia stin evraiki synikia ths larisas stis arxeis tou 90 . den vrika mia ekdilosi pou apeythinotan se mi evreous na pao. na matho hthela vre aderfe na gnoriso tin koultoura sas na matho tin istoria sas . mia fora lathra stin synagogi piga . afto olo .
    akoma kai to site tou kis athlio eine . ena portal thetikis energias den yparxei. edo oi romaniotes mazeyonte kathe xrono stin ellada gia proskinima exei giristh tenia giaytous kai ola agnosta .http://www.lastgreeksthemovie.com/ ferte tin tenia stin ellada provale te tin stin thleorasi . anoigma mhden . ton theodoraki pou egrapse to Mauthausen to telio epos tou olokaytomatos akoma ton vrizoune .

    ReplyDelete
  19. alxhmisths, υποθέτω πως είσαι ο πρώην Ανώνυμος :)

    Είπες πολλά και θα προσπαθήσω να αναφερθώ σε όλα. Η βία φέρνει βία - στο Ισραήλ όμως και οι καλοθέλητες κινήσεις, και αυτές βία φέρνουνε!


    Ελευθερώνουν κρατούμενους (που έχουν σκοτώσει Ισραηλινούς) και η Χαμάς επιστρέφει δρυμήτερη με νέες απαγωγές.

    Αποχωρούν από την Γάζα και σε 2 ημέρες οι Παλαιστίνιοι καταστρεύουν τα πάντα στην Γάζα - οχι μόνο Συναγωγές, αλλά και υψηλής τεχνολογίας θερμοκήποια, πράγμα που θα μπορούσε να βοηθήσει την οικονομία τους. Αντ' αυτού, αμέσως μετά την αποχώριση αρχίσαν οι πύραυλοι.

    Ο Ισραηλινός πρόεδρος είπε: μερικά προβλήματα δεν έχουν λύση, απλά πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά.

    Η βία, βία φέρνει, αλλά ο Χίτλερ με την βία έπεσε και ηρέμησε ο κόσμος.

    Ρώτησες για καλά πράγματα που έχουν κάνει οι Εβραιοι στην Ελλάδα. Το πατέρα του Γεώργιου Παπανδρέου οι Εβραίοι τον έσωσαν που τον φυγάδευσαν στο Ισραήλ (προ της δημιουργίας του) στον 2ο ΠΠ. Τάγματα του Ελληνικού στρατού στον 2ο ΠΠ που είχε πολλούς Εβραίους πολεμήσανε μαζί με τους Έλληνες. Σε προσωπικό επίπεδο, η οικογένειά μου πρόσφερε οικονομική δωρεά στο χωριό στην Ελλάδα που έκρυψαν την γιαγιά μου και την νεογέννητη θεία μου από τους Γερμανούς.

    Είπες πως δεν γίνεται να ζεις 400 χρόνια στην Ελλάδα και να μην είσαι Έλληνας. Αυτό νόμιζα και εγώ, αλλά οι διαδηλώσεις στην Ελλάδα, τα ΜΜΕ, και αυτά που διαβάζω και που μου αφήνουν σαν σχόλια στο μπλογκ μου, δυστυχώς διαπιστώνεται το αντίθετο. Εγώ με θεωρώ Έλληνα, οι συμπολίτες μου όμως με θεωρούν όχι μόνο ξένο, αλλά και ανεπιθύμητο ξένο. Μου το λένε και μου το επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκαιρία που βρίσκουν. Αυτό με κάνει να εκφράζομαι και να συμπεριφέρομαι σαν μη-Έλληνας. Για κάθε δράση υπάρχει αντίδραση.

    Η Τουρκία δέχθηκε τους Εβραίους όταν οι Καθολικοί τους έδιωξαν από την Ισπανία. Ίσως γι' αυτό τώρα το Ισραήλ έχει καλές σχέσεις με την Τουρκία? Μάλλον μίκρο μέρος της αιτίας, πιο πολύ οικονομικοί είναι οι λόγοι.

    Τα πράγματα αλλάζουν στο πέρας του χρόνου. Και οι Ναζιστική Γερμανία σχεδόν μας εξόντωσε, όμως σήμερα το Ισραήλ έχει πολυ καλές σχέσεις με την Γερμανία σε όλα τα επίπεδα. Ισραηλινοί κάνουν καριέρες στην Γερμανία και το αντίστροφο.

    Δεν θέλω να παίξω το θύμα. Δεν είμαι θύμα και δεν θέλω την λύπηση κανενός. Το μόνο που θέλω είναι να μην με βρίζουν επειδή γεννήθηκα σε μία θρησκεία (που ούτε καν ακολουθώ πιστά, παρά μόνο τυπικά) και επειδή υποστηρίζω ένα κράτος που ξέρω πως οποιαδήποτε στιγμή θα με δεχθεί.

    Για πολλούς λόγους έφυγα από Ελλάδα και τώρα ζω στην Αμερική. Οι πολλοί λόγοι, τότε που έφυγα δεν είχαν να κάνουν τίποτα με τον αντισημιτισμό - δεν ήμουν στα πολιτικά τότε.

    Στην Αμερική δεν νιώθω κανέναν αντισημιτισμό. Η Αμερική και οι Αμερικάνοι, όχι ότι με "δεχθήκανε" - απλά ούτε καν ρωτούν τι είμαι, και αν παρεπιπτώντος μάθουν πως είμαι Εβραίος ούτε που ασχολούνται. Αυτό ισχύει για όλες τις Εθνικότητες.

    Η Ειρωνεία? Ο γείτονάς μου, που μας χωρίζει ένας φράχτης είναι Παλαιστίνιος. Είμαστε φίλοι, δεν έχουμε προβλήματα και έχουμε κάνει και πολιτικές συζητήσεις για την περιοχή.

    Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλης της εβραϊκής κοινώτητας στην Ελλάδα, αλλά γίνονται νομίζω εκδηλωσης για μη Εβραίους. Το Ελληνο-Ισραηλινό εμπορικό επημελητίριο κάνει πολλά και το Εβραικό Μουσείο της Ελλάδα στην Αθήνα κάνει πολλά. Το ΚΙΣ μάλλον ανοργάνοτο είναι :)

    Τον Θεοδοράκη μάλλον το βρίζουνε γιατί άλλαξε συμπεριφορά (λόγο Μεσανατολικού). Στο μπλογκ αναφέρω και κάνω ανάλυση για αυτά που βλέπω και γίνονται. Τα περισσότερα μάλλον ακούγονται αρνητικά, το ξέρω, αλλά όχι όλα. Εδώ είναι ένα άρθρο που είχαν ανεβάσει πριν λίγο καιρό (http://israelyesgr.blogspot.com/2009/03/blog-post_2905.html). Δύσκολο να βρώ τέτοιες ειδήσεις, αλλά όταν τις βρίσκω τις ανεβάζω.

    Αυτά προς το παρόν - πάω για ύπνο είναι αργά εδώ :)

    ReplyDelete
  20. alxhmisths,

    Και ακόμα ένα θετικό πιστεύω άρθρο:

    http://israelyesgr.blogspot.com/2009/04/blog-post_4398.html

    ReplyDelete
  21. na sou efxitho otu epithimis apo tis Serres ( stis opoies eise panta kalodexoumenos san filoxenoumenos mou )thn patrida tou filou mou tou Dan Cherezli http://www.cherezli.com/TNG/index.php enos apo tous pio katapliktikous israilites pou gnorisa.
    gia mena eise panta ellinas evreos kai oxi israilitis .eftyxos h distixos oi evreoi den eine gia mena terra incognita .eine omos gia to synolo ton ellinon kai se afto ftene oi evreoi tis elladas . to thema eine na yparxi thetiki antimetopisi . den krino tin stasi tou israil krino oute kamia politiki . krino tin esostrefia tis koinotitas ton ellinon evreon . tin stasi tou israil isos tin krinei kalitera opos sou eipa o pinter . den exei gia mena telos afto oute arxi. to thema eine an tha bei telia stin diki mas genia allios panta tha zoune oi polites tou israil me enan diarkei fovo . to kako exalou pou ekane o Madoff stous evreous diskola tha to ekane mi evreos . rimaxe ta misa idrimata to xereis kala . afou zeis stin ameriki prospathise na erhoun stin ellada prospathies san aftin http://www.romaniotelegacy.org/
    sto kano ego an thes to portal den mou eine dyskolo. na mathei o kosmos oti zoume kai yparxoume mazi kai oti o enas den fovate ton allon. makria apo theous kai mish . san anthropoi.
    anengefaloi panta yparxoun theoro oti to arthro tis haaretz ekei stoxeyei.
    kai ekei pou vriskese akou panta
    http://www.iliosradio.com/
    http://www.radio-yasoo.co.il/wscraft/index.php?lang=en
    tha ta leme syxna synfonoume - diafonoume panta san skeptomenoi anthropoi

    ReplyDelete
  22. Αλχημιστής,

    για το θέμα αν ανοίγεται η Εβραϊκή κοινότητα στους μη-Εβραίους κοίταξε στην σελίδα του Εβραϊκού Μουσείου της Ελλάδος. Μικρό αλλά πολύ δυναμικό για το μέγεθός τους και τα χρήματα που έχουν.

    Η ιστοσελίδα τους είναι οργανωμένη και κάνουν πολλές ενέργειες που καλούν και προσκαλούν όλους.

    Σε αυτήν την σύνδεση βρίσκονται παλιές εκδηλώσεις -
    http://www.jewishmuseum.gr/pages.asp?pageid=112&langid=1

    και εδώ έχει την τρέχουσα εκδήλωση -
    http://www.jewishmuseum.gr/entry.asp?pageid=113&tablepageid=3&langid=1&entryID=7

    Θα ήταν καλά αν μπορούσαν να γίνουν και άλλα σε άλλες πόλεις εκτός Αθηνών - αλλά όπως ξέρεις, η αποκέντρωσει σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα απέτυχε προ-πολλού :)

    Για τον Μαντοφ τουλάχιστον δεν μπορεί να κατηγορηθεί πως εκμεταλεύτηκε μη-Εβραίους (θα ήταν επιχείρημα των φασιστών), αφού οι περισσότεροι ήταν Εβραίοι.

    ReplyDelete
  23. Ισραηλινέ μην σκας τόσο θα πάθεις τίποτα.

    Εδώ είναι Ελλάδα.

    Ούτε καίμε ούτε λογοκρίνουμε βιβλία.

    Έτσι όπως ανεχόμαστε εσένα και το σινάφι σου έτσι και εσείς θα ανεχόσαστε τον Πλεύρη και τον κάθε Πλεύρη.

    Αν δεν γουστάρεις, τα σύνορα ανοιχτά είναι και οι τρόποι για να φύγεις πολλοί και για κάθε τσέπη.

    Αυτά τα ολίγα.

    ReplyDelete
  24. G Spot,

    είναι αλήθεια, με την ξεφτίλα Ελληνική "Δικαιοσύνη" το μόνο που μας έδωσε είναι να ανεχθούμε το Αχτουνγκ Φον Πλεύρη.

    Η Ελλάδα παραβίασε Διεθνή νόμο. Τελεία και παύλα.

    ReplyDelete